Newslettery – hit czy kit?

www.czarny-maciek.pl

Nieraz wchodząc na maila zalewa Cię fala wiadomości. Jedne są bardziej, inne dużo mniej przydatne.

Niektóre pochodzą ze sklepów, w których ostatnio robiłeś zakupy, z banku, w którym masz konto, czy też z firm, które chcą nawiązać z Tobą współpracę. Czy masowe wysyłanie do klientów newsletterów przynosi jakiekolwiek korzyści? Newslettery są ważne, oczywiście tylko wtedy, kiedy będą w stanie zainteresować swoją treścią potencjalnych odbiorców.

To dobry pomysł na odniesienie sukcesu w biznesie. Konstruując treść takiej wiadomości pamiętaj, żeby zaciekawiała klientów od pierwszych zdań.

Nie pisz schematycznie, postaw na kreatywność. Nie bój się, że narzucasz się klientowi.

Czasem będzie Ci wdzięczny, że co jakiś czas mu się przypominasz. Możesz napisać o nowych towarach, planowanej wystawie czy przedsięwzięciu.

Neutralne, nienarzucające się wiadomości wysyłane raz, dwa razy w miesiącu mogą przynieść korzyści – warto się nad tym zastanowić i skorzystać z tej szansy, która nic Cię nie kosztuje.

anglojęzyczne call center wielojęzyczne call center nasze call center Na legitymacjach studenckich oraz banknotach znajdują się hologramy nie do podrobienia