Jakość marki Audi
Audi to jedna z najpopularniejszych marek samochodowych. Wiele osób wybiera samochody sygnowane tą marką, ponieważ uchodzą one za niezwykle komfortowe. Audi uchodzi również za markę, w której liczy się jakość. Nic zatem dziwnego, że właściciele firmy dążyli do tego, żeby najważniejsze wartości odzwierciedlały się w identyfikacji wizualnej. Do identyfikacji wizualnej zalicza się także logo. W przypadku Audi są to cztery połączone kółka. Mają one jednolite zabarwienie. Pod tym symbolem umieszona jest nazwa marki.
Przez wiele lat logo nie ulegało żadnej zmianie. Dopiero od niedawna zdecydowano się wprowadzić pewne zmiany. Polegają one na tym, że obecnie kółka mają metaliczny połysk. Charakterystyczne jest także wytłoczenie kółek. Pewne zmiany dotyczą również napisu. W pierwotnej wersji napis był pogrubiony. Po zmianach napis został utworzony mniejszą, niemal o połowę czcionką. Zmiany te miały sugerować, że samochody Audi są prestiżowe.
Z kolei sama firma podkreśla tym samym, że jest wiarygodna.